utorok 25. decembra 2012

Come on and follow camel herd


Spojenie úžasného materiálu, strihu a ťavej farby, to je môj Benetton sveter. Opakujem sa, ale maniačim na svetroch. Svetrov nikdy nie je dosť, a najmä tých kvalitných ako je tento. Alebo ako ďalší príklad môžem uviesť šedý Miu Miu sveter. Kúpila som si ho pred vyše dvoma rokmi, prala x-krát a stále vyzerá ako nový, bez jedinej žmolky. 
Tento rok bol ježiško vychytávkový. Najväčšie prekvapenie bol LapTopper, podložka pod macbook. Druhý krát som prestala dýchať keď som rozbalila krikľavo ružový TangleTeezer. Potešila aj nová zimná bunda, ktorá je presne podľa môjho gusta. Voňavka a Travalo boli každoročná klasika :) 
Dnes sme mali kačacie hody u starkovcov (preto tá svetríková pohodlnosť). 

Dúfam, že si užívate voľna, relaxujete a pripravujete na Nový rok :)


 dvorný fotograf, skinny dvojička S. 




 (trošku opuchnuté oči)

 bunda - H&M, kabela - Mango, sveter - Unit Color of Benetton, košeľa - H&M, 

6 komentárov:

  1. ten je keasny!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasny sveter zuzi, konecne som objavila tvoj blog :) dneska mi tvoja segra dala stranku. musis mi prezradit odkial mas tie topanky, lebo su uzasne!! som tvoj novy follower :)
    kukni na moj blog, som zvedava co na to povies

    OdpovedaťOdstrániť